Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile İstanbul Ataşehir Kaymakamlığı’na atanan İnegöl Kaymakamı Eren Arslan ile Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın için İnegöl Belediyesi ev sahipliğinde duygu dolu bir veda programı düzenlendi. Yaklaşık 400 kişinin katıldığı etkinlikte, ilçeye hizmet veren bürokratlara teşekkür edildi.
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, ev sahipliği yaptığı konuşmada, ilçeye hizmetleri geçen devlet yöneticilerine teşekkürlerini iletti. Taban, Kaymakam Eren Arslan’ın devlet adamlığı, adaletli tutumu ve uzlaştırıcı bakış açısıyla İnegöl’e önemli katkılar sağladığını belirtti. Başsavcı Veli Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın’ın da yargı mensubu olarak ilçeye değerli hizmetler sunduğunu vurguladı.
Başkan Taban, yeni görev yerlerinde başarılar dilediği bürokratların daha güzel yerlere gelmesi temennisinde bulunarak, “Bu ülkeye her zaman iyi devlet adamları, iyi yöneticiler lazım. Onlar da inşallah bu yolda ilerlemeye devam edecekler.” dedi.
Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın, İnegöl’de görev yaptığı süre boyunca Kaymakam Arslan ve Belediye Başkanı Taban’ın destekleyici yaklaşımlarından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Aydın, İnegöl halkına da katılımları için teşekkür etti.
Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ise İnegöl’de geçirdiği 4 yılın meslek hayatının en uzun ve en anlamlı dönemi olduğunu söyledi. İnegöl’ün hem mesleki hem de şahsi hayatında özel bir yeri olduğunu belirten Ecir, “Vatana, millete hizmet etmek, İnegöl’e hizmet etmek bizim için çok büyük gururdu. İnegöl’ü özleyeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Vedanın en duygusal anları Kaymakam Eren Arslan’ın konuşmasıyla yaşandı. Arslan, İnegöl’ü sadece bir görev yeri değil, ailesi için bir yuva olarak gördüğünü belirtti. Görev süresi boyunca İnegöl’ün çalışkan, üretken ve misafirperver insanlarıyla tanışmaktan mutluluk duyduğunu ifade eden Arslan, şehre hizmet etmenin bir görevden öte bir lütuf olduğunu söyledi. Kamu hizmetlerinin etkin sunulması için mesai mefhumu gözetmeksizin çalıştıklarını anlatan Arslan, eğitim, sağlık, turizm, altyapı ve güvenlik gibi alanlarda önemli mesafeler katettiklerini dile getirdi.
Kapısını ve gönlünü her zaman İnegöllülere açık tuttuğunu belirten Arslan, “Devletimizin şefkatli, kucaklayan, adil ve samimi yüzünü hissettirmek için gece gündüz demeden çalıştım. Eğer bir nebze olsun bunu başarabildiysem, bir yetimin yüzünü güldürebildiysem, bir derde derman olabildiysem ne mutlu bana.” dedi. Arslan, İnegöl’den ayrılırken makamlar değil, insanların dualarını ve dostluklarını götürdüğünü vurgulayarak, “İnegöl’ün suyunu içen, ekmeğini yiyen biri olarak artık ben de fahri bir İnegöllüyüm. Gittiğim her yerde de bu şehrin bir elçisi olacağım.” diye konuştu.
Konuşmaların ardından, görevi sona eren Kaymakam Eren Arslan, Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın’a İnegöl Belediyesi tarafından hediyeler takdim edildi.