Haberi Paylaş...

Mersin Büyükşehir Belediyesi, toplu taşıma hizmetlerinde vatandaş memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla denetim faaliyetlerini titizlikle sürdürüyor. Özellikle artan sıcaklıklarla birlikte toplu taşıma araçlarındaki klima kullanımlarına odaklanan ekipler, seyahat konforunu ve güvenliğini sağlamak adına kapsamlı kontroller gerçekleştiriyor.

Büyükşehir ekipleri tarafından yapılan denetimlerde, araçların klima durumu, genel temizliği, fazla yolcu taşıyıp taşımadığı ve sürücülerin trafik kurallarına uyumu gibi birçok unsur titizlikle inceleniyor. Zabıta Dairesi Başkanlığı’na bağlı Trafik Zabıta Şube Müdürlüğü ekipleri, hem rutin kontrollerle hem de vatandaşlardan gelen şikayetler doğrultusunda hareket ederek, kurallara uymayan araçlar ve sürücüler hakkında gerekli cezai işlemleri uyguluyor.

Denetimlerde Amaç Vatandaş Memnuniyeti

Mersin Büyükşehir Belediyesi Trafik Zabıta Amiri Serdar Bozkoyun, denetimlerin temel amacının vatandaşların daha konforlu ve güvenli yolculuk yapmalarını sağlamak olduğunu belirtti. Bozkoyun, “Günün belirli saatlerinde duraklarda rutin denetimlerimiz oluyor. ‘Alo 185 Teksin Çağrı Merkezi’ne gelen şikâyetleri de anında değerlendirip, sorunlu araçları trafikten ivedi bir şekilde çekerek arızalı klimalarını yaptırmalarını sağlıyoruz” dedi.

Kapsamlı Denetimler Sürüyor

Denetimlerin sadece klima kontrolleriyle sınırlı kalmadığını vurgulayan Bozkoyun, şunları ekledi: “Fazla yolcu ve diğer konularda da denetimler yapılıyor. Ayrıca şoförlerimizin sefer esnasında ve araç içerisinde yolcu varken sigara içtikleri tespit edildiği takdirde veya kapısı açık olan araçlara da yine cezai işlem uyguluyoruz.” Bu denetimler sayesinde Mersin’de toplu taşıma standartlarının yükseltilmesi hedefleniyor.

Tatlı Blog
Tatlı Blog