Haberi Paylaş...

Kocaeli’nin Çayırova ilçesinde binlerce öğrenci, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne coşkusunu yaşadı. Öğrenciler, aldıkları karnelerle birlikte uzun yaz tatiline merhaba dedi. Çayırova protokolü de bu özel günde öğrencilerin sevincine ortak oldu.

Tüm yurtta olduğu gibi Çayırova’da da eğitim-öğretim yılı Şevket Özay İlkokulu’nda düzenlenen karne töreniyle tamamlandı. Törene Çayırova Kaymakamı Ahmet Önal, Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Demir, İlçe Emniyet Müdürü Şenol Toklu, Gençlik ve Spor Müdürü İbrahim Şahin’in yanı sıra siyasi parti temsilcileri, muhtarlar, STK temsilcileri, öğretmenler, veliler ve çok sayıda öğrenci katıldı.

Çayırova

Törende ilk konuşmayı yapan İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Demir, günün anlam ve önemine dair açıklamalarda bulundu. Ardından kürsüye gelen Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, öğrencilerin yoğun bir eğitim-öğretim yılını tamamladıklarını belirterek, iyi bir tatili hak ettiklerini vurguladı. Çiftçi, öğrencilere tatil boyunca kitap okuma ve spor yapma tavsiyesinde bulunarak, şunları söyledi:

“Öğrencilerimiz çok çalıştı ve bir eğitim-öğretim yılının daha sonuna geldiler. İyi bir tatili ve dinlenmeyi hak ettiniz ama yaz tatilinde yine kitap okumayı ve spor yapmayı ihmal etmeyin. Ben çocuklarımızı çok seviyorum. Rabbim hepsinin bahtını açık eylesin. Bütün velilerimizi ve çocuklarımızı tebrik ediyorum, tekrar sizleri saygıyla ve muhabbetle selamlıyorum.”

Başkan Çiftçi’nin ardından söz alan Kaymakam Ahmet Önal da öğrencilere iyi tatiller dileyerek onları tebrik etti. Konuşmaların ardından öğrencilerin hazırladığı renkli gösteriler izleyicilerden tam not aldı. Programın sonunda Kaymakam Önal, Belediye Başkanı Çiftçi ve beraberindeki protokol üyeleri, sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini dağıttı.

Öğrencilerin karne sevincine ortak olan Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, İlçe Kaymakamı Ahmet Önal ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Demir ile birlikte Öğretmen Şevket Özay İlkokulu’nda düzenlenen karne töreninde bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Başkan Çiftçi, açıklamasında emeği geçenlere teşekkür ederek, şunları kaydetti:

“Bir yıl boyunca büyük bir özveriyle emek veren kıymetli öğretmenlerimize ve çocuklarımızın her zaman yanında olan fedakâr velilerimize gönülden teşekkür ediyorum.”

Tatlı Blog
Tatlı Blog