Haberi Paylaş...

Adana’da bu yıl 22’ncisi düzenlenen Salbaş Karakucak Güreşleri, ata sporumuzun coşkusunu ve yiğitliğini bir araya getirdi. Er meydanında kıyasıya mücadelelerin yaşandığı şampiyonada, başpehlivanlık unvanını Mehmet Çelebi kazandı. Finalde rakibi Mehmet Emin Demir’i mağlup eden Çelebi, kupayı kaldırdı. Üçüncülük kürsüsünde ise Ali Bönceoğlu ve İsa Göçen yer aldı.

Ata Sporuna Sahip Çıkma Vurgusu

Adana Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde gerçekleşen organizasyonun açılışında konuşan Adana Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer, etkinliğe katılan tüm yurttaşlara ve pehlivanlara teşekkür etti. Geçer, “Bu yıl 22’ncisini düzenlediğimiz Salbaş Karakucak Güreşleri’nin açılışında hemşehrilerimiz ve pehlivanlarımızla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Ata sporumuza sahip çıkan, tribünleri dolduran tüm yurttaşlarımıza teşekkür ediyor; er meydanında mücadele eden pehlivanlarımıza başarılar diliyorum. Birlik ve beraberliğimizin simgesi olan bu güzel geleneği yaşatmaya devam edeceğiz” dedi.

Gençlere Aktarılan Miras

Güngör Geçer, konuşmasına şöyle devam etti: “Köklerimizden aldığımız güçlü mirası gençlerimize aktarmanın gururuyla, ata sporumuz Salbaş Karabucak Güreşleri’nde yine bir aradayız. Yiğitliğin, ahlakın ve kardeşliğin simgesi olan bu köklü organizasyon, her yıl büyüyerek Adana’mızın sınırlarını aşan önemli bir spor etkinliğine dönüştü. Salbaş er meydanında buluşan, bu coşkuyu paylaşan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum.”

Geçer, sözlerini tamamlamadan önce dereceye giren sporcuları ve organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçen herkesi tebrik etti.

Tatlı Blog
Tatlı Blog