Haberi Paylaş...

Fenerbahçe’nin transfer gündeminde yer alan golcü oyuncu Vedat Muriqi, kendisini sarı-lacivertli renklere bağlayan 3 yıllık sözleşmeye imza attı. 1994 doğumlu Kosovalı forvet, Fenerbahçe’ye transfer olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi.

Chobani Stadyumu’nda gerçekleştirilen imza törenine Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, yönetim kurulu üyeleri ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katılarak Muriqi’ye başarılar diledi. Bu transferle birlikte Fenerbahçe’nin gol yollarındaki gücüne önemli bir takviye yapıldığı düşünülüyor.

Tatlı Blog
Tatlı Blog