Haberi Paylaş...

Keçiören Belediyesi, meslek lisesi öğrencilerinin staj programını başarıyla tamamlaması dolayısıyla bir sertifika töreni düzenledi. Törene katılan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, öğrencilerin bu önemli kilometre taşını kutladı.

Belediye Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte Başkan Özarslan, stajyer öğrencilerin belediyenin çeşitli birimlerindeki çalışmalarını takdirle karşıladığını belirtti. Gençlerin staj süresince gösterdiği gayret ve çalışkanlığın yöneticiler tarafından da ilgiyle takip edildiğini vurguladı.

Keçiören Belediyesi stajyer öğrencileri sertifika töreni

Öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Özarslan, onlarla eğitim hayatları ve gelecek kariyer hedefleri üzerine samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Gençlerin gelecek planlarına dair sorular sorarak onlara rehberlik etmeye çalıştı.

Program, öğrencilerin stajlarını tamamlamalarının coşkusunu pasta kesimiyle taçlandırdı. Etkinlik, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Tatlı Blog
Tatlı Blog