Haberi Paylaş...

Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan nefes kesen final karşılaşmasında Fenerbahçe Beko, Beşiktaş GAİN karşısında şampiyonluğa ulaştı. İlk yarıyı 45-40 önde tamamlayan Beşiktaş GAİN, üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü sürdürdü. Ancak sarı-lacivertliler, maçın son bölümünde gösterdikleri performansla oyunu kendi lehlerine çevirmeyi başardı.

Maçın kader anı, bitime yalnızca 4 saniye kala yaşandı. Fenerbahçe Beko’nun yıldız oyuncusu Tarık Biberovic’in attığı muhteşem üç sayılık basket, takımını öne geçirdi ve galibiyeti getirdi. Bu kritik basket, sarı-lacivertlilere üst üste üçüncü lig şampiyonluğunu kazandırdı ve sezonu kupayla taçlandırdı.

Fenerbahçe Beko’nun bu tarihi başarısı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından da kutlandı. Erdoğan, yayımladığı bir mesajla, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu ve tüm sarı-lacivertli camiayı tebrik etti.

Tatlı Blog
Tatlı Blog