Haberi Paylaş...

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, yapımı devam eden Mamak Metrosu’nun (Dikimevi–Natoyolu Raylı Sistem Uzatma Hattı) şantiyesini ziyaret ederek çalışmalar hakkında yerinde bilgi aldı. 7,46 kilometre uzunluğunda ve 8 istasyondan oluşacak projenin güncel durumu hakkında yetkililerden brifing alan Yavaş’a, ziyaret sırasında ilçe belediye başkanları, meclis üyeleri ve ABB bürokratları da eşlik etti.

Mamak Metrosu’nda 5 İstasyonun Yapımı Sürüyor

Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt AŞ Proje Müdürü Arif Volkan İçöz, Mamak Metrosu’nda planlanan 8 istasyondan 5’inde yapım çalışmalarının aktif olarak devam ettiğini belirtti. Projenin 16 Temmuz 2022’de başladığını ve 14 Ocak 2029 tarihinde tamamlanmasının hedeflendiğini aktaran İçöz, çalışmaların ilerleyişi hakkında detaylı bilgi verdi.

Bilgilendirmenin ardından Başkan Yavaş, beraberindeki heyet ve basın mensuplarıyla birlikte çalışmaların sürdüğü istasyonları gezerek incelemelerde bulundu.

Başkan Yavaş’tan Metro Bitiş Tarihi Açıklaması

Basın mensuplarının Mamak Metrosu’nun ne zaman tamamlanacağına dair sorusunu yanıtlayan Başkan Yavaş, “Seçimden önceye çekeriz inşallah” ifadelerini kullandı.

Ayrıca, Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin yatırım programında yer alan Koru-Yaşamkent ve Koru-Bağlıca metro hatlarının da ihale hazırlıklarının tamamlanmak üzere olduğunu ve yakın zamanda ihalelerinin yapılacağını duyurdu.

Tatlı Blog
Tatlı Blog