Haberi Paylaş...

Manisa Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü yabani ot temizliği çalışmalarıyla şehrin estetik görünümünü iyileştirirken, halk sağlığını tehdit edebilecek zararlı canlıların üremesini de engelliyor. Kentin daha temiz, düzenli ve estetik bir görünüme kavuşması hedefleniyor.

Yunusemre’de Kapsamlı Temizlik

Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı ekipleri, bu doğrultuda Yunusemre ilçesinde geniş çaplı bir yabani ot temizliği operasyonu gerçekleştirdi. Görüntü kirliliğine neden olan otların temizlenmesiyle birlikte, haşere ve diğer zararlı canlıların oluşumunun önüne geçilmesi amaçlandı.

Manisa

Vatandaş İhbarları Değerlendiriliyor

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı Yeşil Alanlar Bakım ve Uygulama Müdürü Kerim Karataş, sorumluluk alanlarında bulunan parklar, yeşil alanlar, yol kenarları ve kamu kurumlarına ait alanlarda ot temizliği çalışmalarının kesintisiz sürdüğünü belirtti. Karataş, vatandaşların her türlü talep ve şikayetlerini 153 Çözüm Merkezi veya belediyenin sosyal medya hesapları üzerinden iletebileceklerini ifade etti. Gelen tüm bildirimlerin ekipler tarafından hızla incelenerek gerekli müdahalelerin yapıldığını vurguladı.

Tatlı Blog
Tatlı Blog