Haberi Paylaş...

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı ‘A Takımı’ ekipleri, yazın bunaltıcı sıcaklarına meydan okuyarak kent genelindeki yaya üst geçitlerinde bakım ve yenileme çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. Vatandaşların güvenli ve konforlu ulaşımını sağlamayı hedefleyen bu çalışmalar, İzmit ve Kandıra’da yoğunlaşmış durumda.

Kocaeli’de Üst Geçitler Yenileniyor

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, ulaşım ağının önemli unsurlarından olan yaya üst geçitlerinde kapsamlı bakım ve onarım faaliyetlerine devam ediyor. Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı’nın koordinasyonunda, Tesisler Şube Müdürlüğü’ne bağlı özel ekipler, sıcak hava koşullarına rağmen çalışmalarını sürdürüyor. Bu çalışmalarla, yoğun kullanılan yaya üst geçitlerinin hem güvenliği artırılıyor hem de estetik görünümleri iyileştiriliyor.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi A Takımı ekipleri üst geçitlerde çalışıyor

İzmit’te Güvenlik ve Konfor Artırılıyor

İzmit’te, 41 Burda AVM güzergahında bulunan Dr. Sadık Ahmet Yaya Üst Geçidi’nde önemli bir çalışma gerçekleştirildi. Zamanla yıpranan taban kauçuk kaplaması, dayanıklılığı ve uzun ömürlü yapısıyla bilinen jel beton uygulaması ile değiştirildi. Bu yenilik, üst geçidin kullanım konforunu artırırken, yayaların daha güvenli geçiş yapmasını sağlıyor.

Kandıra’da Estetik ve Bakım Odaklı Çalışmalar

Büyükşehir Belediyesi’nin bir diğer önemli çalışma alanı ise Kandıra ilçesi oldu. İlçe girişindeki Orduköy Yaya Üst Geçidi’nde detaylı bir boya ve bakım çalışması yapıldı. Yıpranan yüzeylerin yenilenmesiyle üst geçit, daha modern ve temiz bir görünüme kavuşturuldu.

Ulaşım Yapılarında Sürekli İyileştirme

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kentin dört bir yanında ulaşım yapılarını iyileştirmeye yönelik periyodik bakım çalışmalarına aralıksız devam edeceğini belirtti. Her gün binlerce kişinin kullandığı üst geçitlerde yapılan bu çalışmaların, hem yaya güvenliğini en üst düzeye çıkarması hem de kent estetiğine önemli katkılar sağlaması hedefleniyor.

Tatlı Blog
Tatlı Blog