Haberi Paylaş...

Denizli Büyükşehir Belediyesi, ulaşım ağını güçlendirme hedefiyle önemli bir projeye daha imza attı. Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak’ın Karahallı ilçelerini birbirine bağlayan Gömce–İmrallı yolunda yapım çalışmalarına başlandı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından yürütülen projede, toplam 7 kilometre uzunluğunda ve 8 metre genişliğinde bir yol inşa edilecek. Bu yol, bölgedeki ulaşımı çok daha güvenli ve konforlu bir hale getirmeyi hedefliyor.

Çalışmalar kapsamında ayrıca, yol güzergahı üzerindeki 9 farklı noktada bulunan dere yatakları için büz yerleştirme işlemleri de başladı. Bu sayede su geçişleri güvenli bir şekilde sağlanacak.

Projenin tamamlanmasıyla birlikte, özellikle kırsal mahalleler arasındaki ulaşımda önemli bir rahatlama yaşanacak. Tarımsal faaliyetlerin lojistiği hızlanacak ve ilçeler arasındaki bağlantı çok daha güçlü bir hale gelecek.

“Denizli’nin Her Noktasına Eşit Hizmet”

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, ulaşım yatırımlarının kent genelinde aralıksız sürdüğünü vurgulayarak, “İlçelerimiz arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Gömce–İmrallı yolumuz, dört ilçeyi birbirine bağlayan stratejik bir güzergâh niteliği taşıyor. Bu yatırımla hem vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştırmayı hem de üreticilerimizin ürünlerini pazarlara daha hızlı ve güvenli şekilde ulaştırmasını amaçlıyoruz. Denizli’nin her noktasına eşit, kaliteli ve kalıcı hizmet götürmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Tatlı Blog
Tatlı Blog