Haberi Paylaş...

Bursa’nın Yıldırım ilçesi, hem kentsel dönüşümde hem de ulaşım altyapısında önemli iyileştirmelerle daha yaşanabilir bir hale geliyor. Yıldırım Belediyesi, ilçedeki yaşam kalitesini artırmak amacıyla bir yandan Türkiye’ye örnek teşkil eden kentsel dönüşüm projelerini sürdürürken, diğer yandan da yeni imar yolları, asfaltlama, kaldırım ve parke çalışmalarıyla ulaşımı daha konforlu ve güvenli hale getiriyor.

Belediye tarafından yapılan açıklamalara göre, 2025 yılında toplam 18 bin 420 ton asfalt serimi gerçekleştirildi. 2026 yılı asfalt sezonunun başlamasıyla birlikte de çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Yılın ilk beş ayında ekipler, 4 bin 985 ton asfalt serimi, 16 bin 245 metrekare parke döşemesi ve 7 bin 700 metre bordür çalışması tamamladı. İlçedeki ulaşım ağını genişletmek adına önemli bir adım olarak, son 5 ayda bin 135 metre yeni imar yolu açıldı.

Yıldırım Belediyesi ulaşım çalışmaları kapsamında yeni imar yolu açıyor.

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, şehirlerin yaşanabilirliğinde ulaşımın kritik bir rol oynadığını vurgulayarak, kentsel dönüşümdeki başarılarının bütüncül bir yaklaşıma dayandığını belirtti. Başkan Yılmaz, “Biz sadece binaları dönüştürmüyoruz. Yeni ulaşım arterleri, konforlu yollar, sosyal tesisler, yeşil alanlar ve kütüphanelerle şehrimizi dönüştürüyoruz. Kentsel dönüşüm alanında artık sadece Bursa’da değil, Türkiye’de örnek gösterilen tecrübeli kurumlardan biri haline geldik.” dedi.

Başkan Yılmaz, Yıldırım’ın yüzölçümü ve nüfus yoğunluğunun ulaşım gibi birçok alandaki çalışmaları zorlaştırdığını ancak bu zorlukların göreve başlarken hesaplandığını ifade etti. Görev süresi boyunca önemli çalışmalara imza attıklarını belirten Yılmaz, şunları söyledi: “Biz göreve başlarken bu gerçekleri ve zorlukları en ince detayına kadar hesapladık. Yıldırım’ın güvenli, modern konutlar kadar gelişmiş bir ulaşım ağına ve konforlu yollara da ihtiyacı var. Bu farkındalıkla görev sürecimiz boyunca 185 bin metrekare yeni imar yolu açıp, 340 bin ton asfalt serimi, 100 bin metre bordür, 295 bin metrekare parke çalışması gerçekleştirdik.”

Yıldırım

Yaz sezonuyla birlikte ulaşım çalışmalarına hız verdiklerini belirten Başkan Yılmaz, sözlerini şöyle tamamladı: “Bir yandan yollarımızı daha konforlu hale getirirken bir yandan da yeni imar yollarıyla ulaşımı rahatlatmaya ve hemşehrilerimizin yaşamını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.” Bu çalışmalarla Yıldırım ilçesinin ulaşım ağının daha modern ve kullanışlı hale gelmesi hedefleniyor.

Yıldırım Belediyesi parke ve bordür döşeme çalışmalarını sürdürüyor.

Tatlı Blog
Tatlı Blog