Haberi Paylaş...

Edirne’nin Keşan ilçesinde 2025-2026 eğitim-öğretim yılı dün düzenlenen törenle sona erdi. Öğrenciler, bir yıllık çalışmalarının karşılığı olan karnelerini almanın mutluluğunu yaşadılar.

Yıl Sonu İlçe Karne Töreni Gerçekleştirildi

Keşan Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen ‘Yıl Sonu İlçe Karne Töreni’, Raşit Efendi İlkokulu’nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Törene, Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik, siyasi parti temsilcileri, öğretmenler, veliler ve çok sayıda öğrenci katıldı.

Saat 11.00’de başlayan programda, bir yıllık emeklerinin karşılığını alan öğrenciler için coşkulu bir atmosfer hakimdi. Tören, protokol üyelerinin anaokulu ve birinci sınıf öğrencilerine karnelerini dağıtmasıyla sona erdi.

Kaymakam Mercan’dan Öğrencilere Tebrik ve İyi Tatiller Dileği

Törenin ardından bir konuşma yapan Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, tüm öğrencileri yıl boyunca gösterdikleri başarıdan dolayı tebrik etti. Mercan, öğrencilere iyi ve dinlendirici bir tatil geçirmeleri dileğinde bulundu.

Tatlı Blog
Tatlı Blog