Haberi Paylaş...

Çanakkale’nin eğitim camiasında sevilen isimlerinden biri olan ve görev süresi tamamlanan okul müdürü İbrahim Sevilir’in yeniden atanması, veliler tarafından büyük bir coşkuyla karşılandı. Sevilir, yaptığı başvuru sonucunda önümüzdeki 4 yıl daha aynı okulda görevine devam edecek.

Bu sevinçli haber, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona erdiği ve öğrencilere karnelerinin verildiği günde duyuruldu. Okul önünde toplanan öğretmenler, öğrenciler ve veliler, sürpriz bir kutlama hazırlayarak müdürleri İbrahim Sevilir’i karşıladı. Sevilir’in bu jest karşısındaki heyecanı ve mutluluğu yüzünden okunuyordu.

Veliler, okul müdürünün yeniden atanmasından duydukları memnuniyeti dile getirerek, bu durumun eğitimde istikrar ve başarıya katkı sağlayacağına inandıklarını belirttiler. Sevilir’in liderliğinde okulun elde ettiği başarıların devam edeceğine dair umutlu olduklarını ifade ettiler.

Okul müdürünün yeniden atanması sonrası velilerin sevinci

Tatlı Blog
Tatlı Blog