Haberi Paylaş...

Avrupa Bisiklet Başkenti unvanını gururla taşıyan Konya, bisiklet farkındalığını artırmak amacıyla önemli bir etkinliğe imza attı. Konya Büyükşehir Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen ‘Avrupa Bisiklet Başkenti Konya’ temalı resim yarışmasının kazananları açıklandı. Yarışma, şehrin 6. ve 7. sınıf öğrencilerini bisiklet sevgisi etrafında bir araya getirdi.

ACES (Avrupa Başkentleri ve Şehirleri Federasyonu) tarafından 2026 yılı için Avrupa Bisiklet Başkenti seçilen Konya, bu unvanı bisiklet kullanımını teşvik eden etkinliklerle taçlandırıyor. Bu kapsamda düzenlenen resim yarışması, genç nesillerin bisiklet kültürünü benimsemesine katkı sağlamayı hedefledi.

Avrupa Bisiklet Başkenti Konya resim yarışması ödül töreni

Tüm ilçelerden öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği yarışmada, dereceye giren 5 öğrenci bisiklet ve çeşitli ekipmanlarla ödüllendirildi. Ayrıca 25 öğrenci de sergileme ödülüne layık görülerek başarıları takdir edildi.

Yarışmada Dereceye Giren Öğrenciler

  • Birincilik: Ünzile Firdevs (Seydişehir İhsan Tekin Ortaokulu)
  • İkincilik: Rahime Öykü Erman (Seydişehir Mahmut Esat Ortaokulu)
  • Üçüncülük: Zeynep Aylin Balçık (Selçuklu PEMA Koleji)
  • Dördüncülük: Nazlı Ayşe Çetin (Beyşehir H. M. Süheyla Doğu Ortaokulu)
  • Beşincilik: Arda Yıldırım (Ahırlı Şehit Samet Bütün Ortaokulu)

Bu yarışma, Konya’nın bisiklet odaklı vizyonunu pekiştirirken, öğrencilere sanatsal yeteneklerini sergileme ve bisikletin önemini kavrama fırsatı sundu.

Tatlı Blog
Tatlı Blog